ramadhan.

Assalamualaikum. wee. lama tak tulis tulis ni. hehh. act baru habis UPS. ngaaaa. komen utk UPS, err. taktau. bg aku. bio paling susah. and 1 more, of course essay bi. hadduiii. tajuk agak cekang laaa. penat kepala aku perah perah. dapat idea yg kurang relevan aku rasa. tapi tetap memperjuangkan hasil idea aku yangg _____. errr. 'harap2 nnt mdm tak pusin kepala aku' -.-' apapon, doa jela result aku masih boleh dikatakan okay, if not. yeahh, that was my 1st test, so, learn from mistakes girl! ((:

btw, aku just nak cerita 2 benda. satu pasal Ramadhan, 1 pasal serangan makhluk kecil! okayy, lets move on.

RAMADHAN.
yeahhh. sangat semangat nak smbut 1st ramadan haritu. tapi dlm semangat tu ada jugak sedihhh sikit2. waaaa~ b4 ni memanglah dah penah puasa dekat asrama, tapi at least awal Ramadhan mesti sambut kat rumah. teringat mak kejutkan time sahor. sob sob. tapiiii~ mahfuzahkan dah besaq. herghh! cubalaa matang sikit. yeaahhh. matang matang. ;P dan sahor kami(plus with roomates) adalah sahor terhebat di dunia. jeng jeng jenggg. 

gardenia cicah ayaq milo panas,. 
dann kisah berbuka kat kmk plak. well, nothing much to say. seperti biasa bagi aku. ada makanan yang ala2 kadar. sesuai la untuk budak2 yg p situ utk belajaq. dan sememangnya kalau nak dibandingkan dgn asrama, mcm 1000km. asrama best lagi.  tapi klau nak bnding dgn rumah, bagai langit dgn bumi. grrrrrr. apa pon, mahfuzah tetap bersyukur, at least, ada lagi makanan. Alhamdulillah (: 

MAKHLUK KECIL!
yeahhh. esok exammm! kalot dok study. tiba2. rasa mcm nak jadi incredible hulk! ngokngek punya hagaih, time ni la dia nak menyerang pon. biarpon kecik, tapi gigitan mu sakit tau dakk! meluat gilaaa. terpaksa la tutup lampu billik, lampu meja, dan akhirnya betapa depan pintu guna lampu koridor jaa. dugaan , dugaan. nasib baik hg binatang, kalau dakkk, haihhh. 


haggaaassss.

errrr.

okay itu sajaaaa. tunggu lain punya cerita pulak. 

SELAMAT BERPUASA buat muslimin muslimat, bagi penoh yeee. ;P
bye. (: 

No comments:

Post a Comment