home sweet home.

yeahhh! ups. lupa bagi salam. assalamualaikum dan hai hai hai. well, im HOME now! ceh. excited ja. haha. mestii. ingat senang ke nak dapat cuti 2 mnggu drpd bahagian matrikulasi ni. susah tau. jadi, saya, mahfuzah muhammad sangatlah bersyukur di beri cuti yang agak lama daripada kawan2 saya. ups. maaffff. hihi. ;D agak seronok lah ye, cuti awal drpd anda2 semua. semua pakat jeles dgn aku. wawahwahh. sabo ye kawan kawan. muehehe. 


mari cerita perihal aku sebelum,... i mean, time jasad ja kat matrik, tapi jiwaraga dah dekat rumah. hehh.


punya lah semangat. lagi 2 minggu nak balik dah packing barang. (bajet dok jauh, changlun ja pon. -.-) nolahhh! itu semua lgkah2 keselamatan supaya aku tak lupa bwak balik brang2 yg tak diperlukan kat sanaaaa. haa. kira okay lah tu kan. ^^ 


---rabu malam.---  esok nak balik, malam khamis tu aktiviti menyembang bersama ahli bilik giat dijalankan. (tak dak time nak study. mood dah zero time tu. ^^) ada pulak pengumuman, boleh balik lepas pkol 1p.m, seronok! loncat2! tapi lepas tu..... p tengok time tabel, okayyyy. kelas sampai pkoi 3. terus duduk diam2. -.-


---khamis.---   bangun pagi dgn semangatnya. mau dak. nak balik  nak balik! yeyeyhhhh. p kelas dgn tawar hati nak belajaq. then,..... kelas by kelas. 


...... 
jeng jenggg! pukoi 1! teros text, 'abah, ada manaaa. kelas dah habis, boleh balik!' yeyyy! i love you mdm najmi munirah! bio lect cancelled! a big hug to youuu mdm!! ^____^


yang ni malas nak tulis. assignment! grrrrr. tak sentuh lagi! yeah. aku mc study sampai hari selasa. harap maklum. ((: 

sekian.

kawan kawan. cepat balik. rinduuuuuuu. ;D

No comments:

Post a Comment