yeahhh.

salam dan hai hai hai pembacaa. weuu, lagi dan lagi. post about kmk. sebab dah jiwa kat sini, sat jaaaa. sebulan lebih dah okayyy. hoish sungguh tak terasa cepatnya waktu bejalan. pagi2 bangun mandi semayang dan segalaaaa, p kelas, belajaq belajaq dan belajaq. buat kerja buat kerja dan buat kerja, tengok2 dah malam. okay itu routine aku. orang lain tak tau lahhh. harini, sabtu. banyak lagi kerja tak siap. tapi sempat lagi mengarang kat sini kan? mahfuzah mahfuzah, apa nak jadi niiii. tak tak, just nak rest otak sat. sattttt jaaa ye.

ok now, time to cakap sikit, hey org2 ituuu, aku dah duduk sini, dan belajar kat sini dan rasa semuanyaaaa katsini. act, its not tooooo bad as you said okay, tulah. orang kata, jangan dok pecaya sgt cakap orang. rasa sendiri dulu, lepas tu baru kita nilai. org yang cakap tu tak penah jadi student matrik pon. tak penah tau apa pon, tapi sembang ja lebih. so, pengajaran; jangan pecaya 100% cakap orang okay?

well, kdg2 bila ada masa relaks sikit, aku col kwn2 aku, yg dah smbung  study kat mana mana jelah, then ceerita depa sama jaaa. susah, tak dak masa, busy, kalot, kena ligan. so kesimpulan diaaa, sama ja belajaq kat mana pon, yang penting depends on kita punya diri, apa yang kita nak. dan apa usaha yang kita buat to achieve something. tak payah la nak bangga sangat dan tak payah nak down sangat,. okay. aku cakap itu utk diri aku jugak, yang satu masa dulu aku tersangat down smpai nak masok dalam mantel bumi dah. eh? panaskan mantel? errrr. abaikan,.

so that's all. post cepat2 ni. ada yg tunggang langgang punya ayat tuuuu, pejam mata jelah ye? hehe.
BYEEEEE. eh sebelom tu, doakan mahfuzah muhammad dapat 4flat okay! :D

No comments:

Post a Comment